D.U.K.

Dažnai užduodami klausimai D.U.K.


Kaip nusipirkti norimą prekę?

Pirkti internetinėje parduotuvėje Autosave.lt – greita, saugu ir paprasta!

  • Išsirinkite patikusią prekę, paspauskite prekės puslapyje, dešinėje pusėje esančia vežimėlio mygtuką.

Jei norite išsirinkti daugiau prekių, galite toliau naršyti po parduotuvę – pasirinkta prekė liks „Krepšelio“ atmintyje. Minėtą veiksmą atlikite su visomis, toliau pasirinktomis prekėmis.

  • Kai išsirinksite visas norimas prekes, spauskite ekrano dešinėje, viršutinėje pusėje esantį mygtuką „Krepšelis“. Šiame puslapyje galėsite peržiūrėti išsirinktų prekių sąrašą ir pakoreguoti užsakymą (padidinti pasirinktų prekių kiekį arba kai kurių atsisakyti).
  • Tada spauskite mygtuką „Tęsti atsiskaitymą“. Pateksite į „Prisijungimo“ langą, kur galėsite prisijungti (jei esate registruotas vartotojas ir turite prisijungimo slaptažodį) arba pirkti be registracijos.
  • Tada spauskite mygtuką „Tęsti“. Pateksite į „Pirkėjo duomenų“ langą, kur reikės pasirinkti prekės pristatymo būdą, apmokėjimo būdą. ir užpildyti duomenų formą (ši informacija reikalinga, kad galėtumėm pristatyti Jūsų užsakytas prekes). Prieš patvirtinant užsakymą, būtinai susipažinkite su mūsų el. parduotuvės Taisyklėmis
  • Patvirtinus užsakymą, pateksite į „Užsakymo lange, kur matysite savo užsakymo informacija: užsakymo numerį, registracijos adresą, pristatymo adresą, mokėjimo būdą, el. pašto adresą.

         – Pasirinkę „Elektroninės bankininkystės“ mokėjimo būdą, būsite nukreiptas atlikti mokėjimo į saugų banko serverį.

         – Pasirinkę mokėjimo būdą „Grynais“, turėsite patvirtinti, kad mokėsite kurjeriui grynais, kai Jums pristatys užsakytas prekes.

Jei prieš tai pažymėjote, kad norėsite prekes atsiimti „Omniva“ paštomate, tai atsiskaitymas už prekes „Omniva“ terminale bus galimas tik bankine kortele.

  • Užsakymą taip pat galite atlikti skambindami Autosave.lt pateiktais kontaktais arba el. paštu.

Per kiek laiko gausiu užsakytas prekes?

Jūsų užsakymas yra pradedamas ruošti iš kart po to, kai yra pateikiamas www.Autosave.lt svetainėje. Gavus užsakymą, prekės yra paruošiamos ir pristatomos per 1- 3 d. d., išskyrus atvejus, kai tarp užsakytų prekių yra tokių, kurių pristatymo terminas yra ilgesnis nei 3 d. d. Jei siunta bus pristatoma ilgiau nei per 3 d. d. visais atvejais su Jumis nedelsiant susisieks Autosave vadybininkas ir pateiks visą pristatymo informaciją.

Ką daryti, jei gavau sugadintą prekę/es? Arba noriu prekę/es grąžinti?

Siunčiant prekes per kurjerių tarnybas, retais atvejais pasitaiko, kad pristatymo metu siunčiamos prekės yra aplamdomos ar kitaip apgadinamos. Jei pastebimi akivaizdūs pakuotės apgadinimai pristatymo metu, galite atsisakyti priimti siuntą iš kurjerio, informuoti mus apie situaciją ir suruošime Jums naują siuntą. Jei priėmus prekes pastebėjote, kad šios aplamdytos ar kitaip sugadintos, susisiekite Autosave.lt pateiktais kontaktais ir problemą bandysime kuo greičiau išspręsti.

Įprastais atvejais įsigytas prekes Autosave.lt per 2 savaites nuo pirkimo datos galima grąžinti adresu Stoties g. 49, Marijampolė jei šios atitinka šias sąlygas: prekės yra nesugadintos; nepažeista pakuotė; turite pirkimo dokumentą. Jei prekės atitinka šias sąlygas, jas galima pristatyti arba atsiųsti nurodytų adresu. Įvertinus grąžintų prekių būklę, jei jos atitinka minėtus reikalavimus, pinigai už grąžintas prekes per 2 sav. yra grąžinami į pirkėjo nurodytą banko sąskaitą arba išduodami grąžinimo metu su pinigų išdavimo kvitu.

Ką daryti, užsakiau prekes, tačiau negaunu informacijos apie atlikto užsakymo būseną?

Užsakymo būsenos atnaujinimai yra siunčiami el. paštu, kurį nurodėte užsakymo formoje atliekant užsakymą. Jei pasirinkote prekes atsiimti mūsų prekybos vietoje, užsakymo būsenos pasikeitimus gausite el. paštu ir/arba sms žinutėmis. Jei esate registruotas vartotojas, užsakymo būseną galite sekti savo paskyroje. Jei vis tiek turite klausimų dėl užsakymo būsenos, galite kreiptis Autosave.lt pateiktais kontaktais.

Ką reiškia gautas laiškas „Jūsų užsakymo būsena atnaujinta“ el. paštu?

Tai reiškia, kad Jūsų užsakymo būsena pasikeitė, kaip nurodyta pranešimo viduje. Būsena „Prekė/es išsiųsta“ reiškia, kad Jūsų siunta yra paruošta ir yra perduodama kurjeriams, kad šie pristatytu prekes Jums. Būsena „Užsakymas vykdomas“ reiškia, kad siunta dar yra komplektuojama (ruošiama) ir dar nėra perduota kurjeriams-pristatymui. Būsena „Įvykdytas“ ar „Prekė išsiųsta“,   reiškia, kad Jūsų užsakytos prekės yra paruoštos ir jas galite atsiimti prekybos vietoj ar perduotos kurjeriui. Būsena „Laukiama apmokėjimo“ reiškia, kad Jūsų užsakymas dar neapmokėtas arba užsakymo apmokėjimas dar nepasiekė mūsų banko sąskaitos.

Ką daryti, jei norimos prekės nerandu arba nėra įkeltos prekės nuotraukos?

Neradus reikiamos prekės visada galite susisiekti Autosave.lt pateiktais kontaktais ir mes Jums padėsime rasti reikiamą prekę. Jei puslapyje pasigendate prekių nuotraukų, galite kreiptis [email protected] ar kitais kontaktais ir mes skubiai išspręsime problemą bei Jus informuosime. Dėl techninių galimybių, didelė dalis mūsų siūlomo prekių asortimento nėra sukelta internetinėje parduotuvėje, tad neradus reikiamos prekės rekomenduojame Jums su mumis susisiekti pateiktais Autosave.lt kontaktais.

Ką daryti, jei noriu atšaukti arba pakeisti siuntos pristatymo duomenis?

Jei norite pakeisti siuntos pristatymo, gavėjo, kontaktinius ar kitus duomenis, visada tai galite padaryti susisiekdami su mumis [email protected]  ar kitais kontaktais ir pateikdami pakeitimo duomenis, mes nedelsiant atnaujinsime informaciją.

  • Ką daryti, jei noriu pakeisti užsakyme esančias prekes?

Jei atlikote užsakymą ir norite jį pakeisti, prekes galite pridėti bei atimti, keisti jų kiekius susisiekiant su mumis [email protected]   ar kitais kontaktais ir mes nedelsiant atnaujinsime Jūsų užsakymą. Jei užsakėte prekes per du užsakymus, dėl Jūsų patogumo su Jumis susisieksime ir pasiūlysime siuntas apjungti ir taip sutaupyti.

  • Ką daryti, jei nežinau kokių kėbulo detalių man tiksliai reikia?

Esant neaiškumams dėl detalių pritaikymo, formos ar kitus klausimus, pažeistų automobilių nuotraukas ar kita informaciją galite atsiųsti užpildę kontaktų formą, esančią mūsų puslapio apačioje arba el. paštu [email protected] ir mes Jums padėsime rasti reikiamas prekes.

  • Ką daryti, jei kitur prekę radau pigiau?

Mes stengiamės išlaikyti mažiausias kainas rinkoje, tad radus prekę pigiau, galite visada kreiptis į mus [email protected] arba mūsų Facebook puslapyje Autosave.lt  nurodant pigesnės prekės šaltinį (įrodymą) ir mes pasistengsime „padaryti geriausią kainą“.

  • Ką daryti jei neturiu tikslaus prekių pristatymo adreso?

Prekes pristatome visoje Lietuvoje, jei neturite tikslaus adreso, ne bėda, Jūsų patogumui kurjeris būdamas netoli Jūsų, su Jumis susisieks ir aptars tikslią pristatymo vietą.

  • Ką daryti jei prekių pristatymo metu negalėjau priimti prekių?

Užsakytas prekes mūsų el. parduotuvėje yra bandoma pristatyti 3 kartus (3 darbo dienas). Kurjeris su Jumis susisieks ir aptars Jums tinkamą pristatymo vietą bei laiką. Iškilus klausimams visuomet galite kreiptis [email protected] arba telefonu +370 672 95262 ir mes Jums pateiksime visą su užsakymo pristatymu susijusią informaciją.

  • Ar galima atsiskaityti banko kortele?

Taip, tiek prekybos vietoje, tiek kurjeriams prekių pristatymo metu galite atsiskaityti banko kortele.

  • Ką daryti jei man reikalinga PVM sąskaita faktūra? Kur galiu rasti sąskaitą?

Pristatomoms prekėms sąskaita faktūra yra visuomet išrašoma užsakymo formoje pateiktais duomenimis. Norint, kad sąskaita būtų išrašoma juridiniam asmeniui, užsakymo formoje reikia pasirinkti „juridinis asmuo“ langelį, ir užpildyti atsiradusius juridinio asmens duomenų laukelius. Pristatomų prekių sąskaitos faktūros yra visuomet priklijuojamos prie siuntos prie/po siuntimo etikete. Pageidaujant sąskaitą galime atsiųsti el. paštu [email protected] 

  • Ką daryti, atlikau užsakymą, tačiau negavau užsakymo patvirtinimo laiško el. paštu?

Jei negavote el. paštu užsakymo patvirtinimo, rekomenduojame patikrinti laiškus patenkančius „spam“ dėžutę. Visais atvejais paspaudus „pateikti“ užsakymą, mes iškart jį matome savo sistemoje ir pradedame vykdyti. Dėl užsakymo patvirtinimo neaiškumo, galite kreiptis [email protected] arba telefonu +370 672 95262 ir mes skubiai Jums atsakysime.

  • Ar galima gauti nuolaidos kodą?

Taip, nuolaidos kodų galite ieškoti mūsų Facebook puslapyje https://www.facebook.com/autosave.lt/ puslapį arba juos gauti tam tikrų akcijų metu el. paštu.

Taip pat, jei esate nuolatinis mūsų klientas, pagal perkamumo apimtis mes galime Jums suteikti nuolaidą visam asortimentui (registruotiems klientams) dėl nuolaidos prašome kreiptis [email protected]

  • Ar prekės Autosave.lt el. parduotuvėje yra kokybiškos ?

Visos kėbulo dalys priklauso tam tikrai kokybės kategorijai. Prie prekės aprašymo rasite detalių kokybės įvertinimą:

O – originalios detalės;
Q – originalios detalės analogas;
PC – originalios detalės atitikmuo, turintis kokybės sertifikatą „Centro Zaragoza“;
PT – detalės, turinčios „Thatcham“ arba „TÜV“ sertifikatą.
PQ – detalės, turinčios gamintojo / tiekėjo kokybės patvirtinimą – kokybė atitinka pirmojo montavimo kokybę;
PJ – geros kokybės neoriginalios dalys;
P – neoriginalios dalys;